Головна » Статті » Сільський туризм » Методичні рекомендації

Формування цін на послуги з відпочинку в селі.
Ціноутворення та цінова конкуренція — найважливіша проблема, що стоїть перед господарями, організаторами відпочинку в селі.
Найтиповіші помилки власників садиб у ціноутворенні пов'язані з надзвичайно великою орієнтацією на витрати, а також із тим, що ціни не переглядаються з метою їх коригування відповідно до ринкових змін. Поганими є також ті ціни, які не враховують інших складових (окрім витрат), а також ті ціни, які недостатньо змінюються для того, щоб диференціювати різні види послуг та сегментів ринку. Розуміння ціни є дуже важливим для Вас. Той, хто просить дуже багато, — втрачає потенційних клієнтів. Той, хто просить дуже мало, — може залишити свою справу без достатнього доходу, аби належним чином здійснювати свою діяльність, і в кінцевому рахунку, буде змушений закрити свою справу. Чому? Будівлі старішають, килими зношуються, забруднюються. Власник садиби, який не отримує достатнього доходу, так само, як і той, який перевищує ціни, залишившись без відпочиваючих, збанкрутує.
Знижки. Господарям агросадиб необхідно мати спеціальні ціни для залучення тих відпочиваючих, які можуть купити велику кількість ліжко-місць або скористаються гостинністю в "мертвий" сезон. - Сезонні знижки - зниження ціни для тих відпочиваючих, які прибули до Вас не у сезон. Такі знижки дозволяють утримувати відносно стійкий попит протягом усього року. - Знижки пенсіонерам, дітям дошкільного віку. - Знижки відпочиваючим, які перебувають більше 6 діб тощо.
Ціноутворення на основі витрат. Найпростіший метод встановлення ціни — "витрати плюс прибуток", — що означає додавання стандартної надбавки до витрат. Цей метод рідко використовується власниками агросадиб, оскільки не всі власники проводять ретельний облік витрат, пов'язаних із діяльністю у сільському туризмі.
Ціноутворення на основі ставлення покупця до ціни. Кількість власників садиб, які використовують цей метод, постійно зростає. Рівень ціни визначається не на основі витрат власника садиби, а на основі сприйняття ціни покупцем.
Категорія: Методичні рекомендації | Додав: Воробей (29-Трав-09)
Переглядів: 2145 | Теги: ціноутворення, цінова конкуренція, сільський туризм, ЗНИЖКИ | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім'я *:
Email:
Підписка:1
Код *: