Головна » Статті » Сільський туризм » Методичні рекомендації

Реклама сільського туризму.
Існують такі форми реклами: каталоги, буклети та листівки, пейзажні листівки та візитні картки, карти і регіональні путівники, оголошення в пресі, звернення до туристичної агенції, участь у ярмарках, таблиці при дорозі, інформаційна сторінка в мережі Інтернет.
При цьому не слід обмежуватися однією формою реклами. Ви можете вибрати одну із них (наприклад, видання каталогу) за основну, а інші - як додаткові. Не забувайте, є дешеві і навіть безкоштовні можливості, якими можна скористатися. Чим більше каналів розповсюдження інформації про Ваші послуги, тим більша вірогідність, що Вас хтось почує. Як же написати правильне рекламне запрошення? Цілком зрозуміло, що примусити когось прочитати оголошення просто неможливо Тому у самому запрошенні має бути щось таке, що спонукало б споживача прочитати, звернути увагу.
Рекламне запрошення повинно мати свою мотивацію та адресата. Реклама має бути спрямована на прихильників відпочинку у природному середовищі, у селі.
Тема та девіз реклами. Тема реклами має відповідати цілям рекламної кампанії. При цьому необхідно, щоб споживач запам'ятав хоча б назву послуги та адресу господаря, який надає послуги, пов'язав їх з найбільш важливою якістю (перевагою) і з основним мотивом вибору.
Рекламна тема знаходить своє відображення в яскравому заголовку — девізі. Девіз — коротке гасло, яке відображає якість послуг, обслуговування, напрямок діяльності відпочинкової садиби. Підраховано, що девіз у порівнянні з рекламою читають у п'ять разів більше людей.
Категорія: Методичні рекомендації | Додав: Воробей (29-Трав-09)
Переглядів: 2073 | Теги: сільський туризм, девіз реклами, реклама | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім'я *:
Email:
Підписка:1
Код *: