Головна » Статті » Сільський туризм » Методичні рекомендації

Прибирання садиби сільського зеленого туризму
Існує один важливий фактор, який змусить Вашого гостя, або кількох гостей, ніколи більше не повертатися до Вас. Не дивлячись на місцеві принади та пам'ятки, а також на ту насолоду, що можна від них отримати, ніщо не переконає гостя повернутися у брудну кімнату чи неприбране помешкання. Забезпечення та підтримання найвищих стандартів чистоти є найголовнішою необхідною умовою, яка може спонукати клієнта повернутися до Вас ще раз.
Чому необхідно прибирати? Існують три основні причини.
Ми прибираємо для того, щоб:
а) Забезпечити прийнятне навколишнє середовище та покращити зовнішній вигляд. Комфортабельні кімнати для гостей та бездоганний рівень чистоти оцінюються Вашими гостями і можуть впливати на думку інших гостей. Підтримання житла у хорошому привабливому стані є життєво необхідним фактором того, що Ваш гість у майбутньому до Вас повернеться. Рівень чистоти є показником ставлення господарів до своїх відвідувачів.
б) Зберегти та продовжити термін використання будинку, матеріалів та меблів, зберегти та заощадити кошти. Пил, особливо змішаний із жирними речовинами, міцно проникає в меблі та тканини і залишається до того часу, доки його звідти не видалять. Старий бруд неодмінно викликає пошкодження поверхні. Регулярне очищення з використанням відповідних методів та матеріалів допомагає запобігти псуванню поверхні.
Чистота спонукає Ваших гостей обходитися з навколишніми предметами з відповідною повагою, що, в свою чергу, зменшує затрати на їх утримання.
в) Запобігти поширенню інфекції, дотримуватись гігієнічних вимог. Це є однією з багатьох важливих причин, щоб усе чистити. Одним із шляхів передачі інфекції є пил, який знаходиться у повітрі. Дбайливе прибирання є досить ефективним методом зменшення можливості переміщення інфекції цим шляхом.
Серед трьох вищенаведених причин, напевне, найбільш вагомою є забезпечення привабливого зовнішнього вигляду. Більшість з нас не цікавлять кошти, витрачені власником будинку на чистоту. А коли ми бачимо бруд, то перше, про що думаємо, — про гігієну та небезпеку інфекції. Ми ніколи не будемо думати про гігієну, якщо відвідуємо абсолютно чисту садибу.
Щоб задовольнити потреби та вимоги своїх відвідувачів, намагайтеся виконати одне правило: подбайте, щоб Ваші приміщення були абсолютно чистими Ліжка відповідно розставлені та акуратно застелені, а всі зручності в будинку (туалет, душ) — справні. Туалет на вулиці повинен відповідати санітарно-гігієнічним вимогам.
Важливо пам'ятати про культуру обслуговування гостей. Чимало власників садиб далеко не завжди розуміють, що їх шикарно обставлені спальні при поганому обслуговуванні більше дратують, ніж приваблюють клієнтів. Плутають наявність великої кількості меблів та обладнання (люстр, канделябрів, сушок для волосся) з високими стандартами обслуговування. Чого хоче Ваш гість? Проведені дослідження свідчать, що клієнт, перш за все, хоче мати:
-чисту кімнату;
-зручний матрац та ліжко;
-можливість спокійно спати вночі.
Немає потреби інвестувати багато коштів на закупку дорогих меблів та речей, якщо ігнорується основний фактор — підтримання чистоти в кімнаті.
Давайте подивимося на спальню та ванну кімнату, які Ви приготували для гостей
Чи чисті двері і чи нема на них пилу?
Щодо стелі, стін та плінтусів - чи не бачите Ви там пилу, жирних плям, слідів від пальців або павутиння? Подивіться уважно.
Чи є пил на поличках шафи, на її днищі, на нічному столику, замках та в шухлядах?
Чи чисті меблі і чи немає пилу на їх ніжках?
Давайте подивимося (з точки зору чистоти і справності) на лампи, особливо краї абажурів (зверху та знизу) та самі лампочки.
Картини, дзеркала, віконні виступи та заглиблення повинні бути почищені та протерті від пилу.
Струсіть легенько штори Чи немає на них пилу? Кошик для сміття, звичайно, повинен бути порожнім. Але чи чистий сам кошик? Чи немає плям на попільничках, включаючи сліди миття?
Чи немає пилу та сміття під ліжками, під матрацами, за шторами та за плінтусами?
Час мити руки — ходімо до ванної кімнати.
У першу чергу, подивимося, чи немає плям на стелі, стінах, дверях, дзеркалах, виступах та інших поверхнях.
А тепер перевіримо, чи відсутні плями, наліт, залишки миючих засобів та волосся у ванні та умивальнику. Зверніть особливу увагу: чи не забита раковина і чи не переливається з неї вода.
Крани та хромові з'єднання повинні бути вичищеними.
Тепер добре обдивимося штору в душі, чи немає на ній волосся Ви, напевно, все-таки знайдете кілька волосин на нижній частині штори, навіть якщо Ви її тільки що повісили. Ідемо далі. Чи відсутні плями на зовнішній та внутрішній поверхнях унітазу і не йде від нього поганий запах7 Подивіться на верхню та нижню частини унітазу, на бачок, ручку для спускання води, труби.
Чи немає пилу та павутиння на вентиляції?
Чи кошик для сміття порожній та чистий?
Чи виблискують склянки для води і чи немає на них жирних плям?
І зрештою, чи чиста підлога, чи немає на ній пилу, бруду та павутиння, особливо за трубами та на плінтусах
Періодичність прибирання. Штори необхідно пилососити час від часу. Частота залежить від того, де знаходиться Ваша будівля. Будинок на завантаженій вулиці вимагатиме частішого прибирання, ніж той, що знаходиться окремо. Штучні штори, а також ті, що кожен день не опускаються, вимагатимуть, щоб їх пилососили частіше, ніж інші. Коли Ви частіше чистите штори. Ви продовжуєте період їх використання. Абажури ламп необхідно періодично пилососити або витирати щіткою. При необхідності мити.
Плитка у ванній кімнаті миється після кожного використання ванни. Частота витирання пилу залежить від віку Вашого будинку та типу будівлі. Прання покривал на ліжках — мінімум 2-3 рази на рік, залежно від типу тканини, ваги тощо.
 
Категорія: Методичні рекомендації | Додав: Воробей (29-Трав-09)
Переглядів: 1781 | Теги: сільський туризм, прибирання | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім'я *:
Email:
Підписка:1
Код *: